JOM FOLLOW SAYA.. TQ

BORANG PESANAN..UTK SERIOUS BUYER SHJ!!

STATUS: NEW CUSTOMER
RETURN CUSTOMER
Name:
Email Address:
Contact No.
Delivery Address:
Item 1:
Item 2:
Item 3:
Payment Method: Maybank 108177834356
Cimb 08180017195520
Public Bank 4894704203
Western Union
Saya bersetuju tempahan saya dibatalkan sekiranya saya tidak membuat pembayaran selepas 24 jam tempahan dibuat Ya
Bayaran akan dibuat pada : Hari ini juga
24 jam
48 jam
Pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Jan 15, 2014

JANGAN BILA SAKIT...BARU NAK AMBIK KISAH...



Jangan tunggu sampai kronik!!!!!

Set untuk kesihatan sendi dan tulang :-
1. A JOINT HEALTH TABLET
  - Mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif, dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Ekstrak Boswellia -.Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.Ia bertindak sebagai kusyen  membantu mengekalkan tulang rawan.
 
Ekstrak jagung- Membekalkan satu sumber yang kaya dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. 
 
Glukosamina- ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.
AJHT ni sesuai untuk semua peringkat usia. Tidak kira orang muda atau orang tua, semua boleh mengambilnya.Boleh dikatakan sebahagian ramai daripada kita mengalami masalah sendi.Ini kerana penyakit sendi terjadi semua pada lapisan umur.Sendi-sendi manusia terdiri di tulang belakang dan bahagian lain tubuh badan seperti:-
  • Siku
  • Pergelangan tangan
  • Punggung
  • Lutut
  • Buku Lali
  • Sendi Jari
  • Sendi Kaki

2. OSTEMATRIX
Kalsium-  membina tulang dan gigi, dan membantu menetapkan ritma jantung, menyelesaikan masalah insomnia, membantu pengaliran gizi masuk dan keluar daripada membran, dan membantu dalam pembekuan darah. Kalsium juga sangat diperlukan dalam mempertahankan fungsi saraf dan otot, serta buah pinggang. Ia juga mengurangkan kadar kolesterol dalam darah. 

Magnesium - penting untuk metabolisma kalsium. Ia membantu untuk mengelakkan pembuluh darah menjadi kejang, salah satu punca yang dipercayai penyebab migrain. Satu kajian telah dibuat ke atas Magnesium, dan didapati ia membantu mengurangkan sakit kepala migrain dan mengurangkan frekuensinya. 

Vitamin D pula penting untuk penyerapan kalsium. Kalsium yang tiada vitamin D tidak boleh diserap oleh tubuh, dan boleh tertinggal sebagai batu dalam ginjal atau pundi kencing yang boleh menyebabkan penyakit batu karang.



 SMS/WHATSAPP : 012-522 7742 or 019-5590 499
utk konsultasi terbaik!!!!

No comments:

Post a Comment