JOM FOLLOW SAYA.. TQ

BORANG PESANAN..UTK SERIOUS BUYER SHJ!!

STATUS: NEW CUSTOMER
RETURN CUSTOMER
Name:
Email Address:
Contact No.
Delivery Address:
Item 1:
Item 2:
Item 3:
Payment Method: Maybank 108177834356
Cimb 08180017195520
Public Bank 4894704203
Western Union
Saya bersetuju tempahan saya dibatalkan sekiranya saya tidak membuat pembayaran selepas 24 jam tempahan dibuat Ya
Bayaran akan dibuat pada : Hari ini juga
24 jam
48 jam
Pertanyaan

Put a website form like this on your site.

Sep 5, 2013

IREESYA GOLD


APA YG BEST SGT IREESYA NI...
IREESYA GOLD sudah ada di pasaran..dgn penambahan bahan utk penurunan yang lebih cepat.
BEST KER IREESYA NI...
jangan tanya, kena cuba dulu baru tahu...
sebab apa ramai yg restok ireesya..
sebab kandungan STEM CELL yang ada dlm IREESYA

5x STEM CELL

Apa Itu Stem Sel Epal? Apple Stem Cell
Apa Itu Apple Stem Cell? Sel Stem Epal
Di dunia ini ada sejenis epal yang sangat bagus untuk menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan seterusnya memperbaiki sel-sel kulit yang mati dan ini akan menyebabkan kulit jadi lebih cantik dan menarik. Percaya atau tidak, terdapat sejenis epal di dunia ini yang memilik sel stem yang dapat membantu mengekalkan keremajaan kulit anda.

APA ITU STEM CELL?
Stem Cell boleh didapati dari tali pusat bayi yang baru dilahirkan, juga dari sel organ dan sel sumsum tulang manusia. Darah di dalam tali pusat bayi adalah sumber sel stem yang sangat bernilai dan secara genetiknya unik kepada bayi dan keluarganya sahaja. Stem cell juga boleh diambil dari sel haiwan seperti arnab.

Namun, penyelidikan tentang stem cell semakin giat dijalankan oleh saintis dunia dan akhirnya kini stem cell tidak lagi diambil dari stem manusia atau haiwan, tapi diambil dari buah-buahan, dan buah yang paling popular dan paling banyak digunakan untuk menghasilkan stem cell ialah BUAH EPAL.

APA ITU APPLE STEM CELL?
Di Switzerland rata-rata penduduknya mengamalkan memakan sejenis buah epal diberi nama Uttwiler Spatlauber yang membekalkan banyak khasiat kepada kesihatan. Buah epal Uttwiler Spatlauber ini sangat istimewa kerana ia berupaya kekal segar dalam tempoh 6 hingga 8 bulan walaupun tidak diletakkan di dalam peti sejuk. Lebih menarik buah ini kaya dengan phytonutrien, protein dan mempunyai sel hidup yang tahan lama.

Apple Stem Cell berkesan menjadikan seseorang individu itu kembali merasai nikmat keremajaan dan menggalakkan pertumbuhan sel kulit dan membaiki epidermis iaitu lapisan luar kulit selain membentuk pigmen kulit.

Apple stem cell ini juga berupaya memulihkan sistem kardiovaskular, risiko penyakit jantung, strok dan kolestrol tinggi serta mengawal diabetis, meningkatkan sistem imunisasi badan serta melegakan penyakit sendi.

Apple stem cell mampu memberi kesan positif kepada manusia kerana ia berupaya memperbaiki tisu dan sel dalam badan disamping menggalakkan penghasilan sel baru. Ia juga boleh membantu melindungi sel induk kulit manusia daripada unsur yang boleh merosakkan kulit seperti sinaran ultra ungu (UV).

Ini kerana, menurut hasil kajian epal bukan sahaja dianggap sebagai bahan antioksida malah ia juga mampu mencegah penyakit barah. Secara tidak langsung ia boleh menghalang sel dalam badan daripada mengalami kerosakan dan mematikan bahan radikal bebas yang berbahaya.

Buah epal juga mengandungi elemen kesihatan ohytonutrient yang boleh melambatkan proses pengoksidaan kolestrol yang tidak baik iaitu satu proses yang berperanan dalam pertumbuhan penyakit jantung.

Selain itu, buah epal turut memiliki khasiat tersendiri yang bertindak mencantikkan kulit, sekaligus mengatasi masalah penuaan. Ia juga mengandungi kandungan vitamin C yang tinggi dan berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat. Apple stem cell sememangnya berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar disamping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.


HARGA: RM150 
POSLAJU: RM6(1-2BOTOL) UTK SEMENANJUNG
              RM8(1-2 BOTOL) UTK SABAH N SARAWAK

No comments:

Post a Comment